Sunday, January 14, 2018

POS SECURITY - SATPAM - PENJAGAAN

Hubungi kami di,

Hubungi 86 ENGINEERING  dan Konsultan
Base Camp Jl Desa Paitan, Desa Paitan RT02/03, Kecamatan Kemiri, Kabupaten Purworejo
Email : ya_andri18@yahoo.com
Hp : 081378638978
WA : 081378638978

Salah satu perencanaan design bangunan yang memerlukan tata letak, konsep, tampilan, kegunaan dan efisiensi sebuah bangunan adalah langkah awal dalam mendesain sebuah bangunan, baik itu yang skala kecil maupun dalam bangunan skala besar.

Tampak depan bangunan pos jaga
Tampak isometrik

Tampak samping bangunan pos penjagaan

Tampak isometrik bangunan pos penjagaan


Lahir kembali menjadi bagian dari perencana bangunan untuk menjadi solusi permasalahan langkah awal pembangunan sebuah bangunan.


SINAU URIP

Mlakune salah siji karo liyane wong iku onone bedo lan werno werno. Mlakune iso podo nang arahe namung, prosese siji lorone iso bedo lan kadang ora gatuk babar blas.  Angele dadi wong urip, angele sinau dadi wong seng sak benere wong. Akeh banget wolak walike ati seng awake dhewe nglakoni. Tinemu seng sak niki dadi sek sakbenere bener miturut nalare dhewe, biso ora kanggo babar pisan nang wektu mengarep kanggo awake dhewe. Dadi kepastian bener niku ora biso dipastike saklawaase. Onone mung berubah ubah miturut pemahaman nalar awake dewe. Kuwi gumantung seko dasare ati lan pikiran nang wektu sakniki. Sak apik apike wong urip meniko seng saged jujur mituhu datheng awake piyambak, awake piyambak meniko ingkang maksudipun saking intine djati nipun wong urip. Angel pancen menopo ingkang seng  dikarepen asmane “ djati “, djati meniko barang seng pangonane ono ng jero seng paling njero saben2 wong urip. Ora sembarangan wong urip biso nemoni djatinipun piyambak - piyambak. Ono seng wes nemoni djatine miturut awake dhewe, namung akeh seng kliru angone ngarani nek barang kuwi arane djati. Dalan dowo prosese supoyo biso ketemu ingkang arane djati, inti sak inti intine barang software seng ono ng njero awake dhewe – dhewe. Proses seng ora ono pedote, sinau podo sinau, latihan terus terusan, njamin ora njamin mbuh biso ketemu seng diarani djati meniko mbuh ora, nek wes biso mendekati  ketemu kuwi wes iso diarani menungso seng apik, menungso seng resik, menungso seng manunggal karo awake dhewe, manungso seng mituhu karo awake dhewe.
Djati meniko ibarate obor ng wayah awan seng tetep murub, ibarate garis pathokan ng njero bunderan, ibarate lor kidule arahe wong mlaku, ibarate teteg banyu ng kali gede, ibarate wayah ing wanci subuh, kabeh wujude tindakan seng metu seko awake dewe meniko murni sangking asile olahan seko njero awake dewe, sanes seko olahane pihak njobo. Ngerti menopo seng kudu dilakoni lan kudu ditindakaken, tetep nglakoni mesti mboten wonten pengaruhe, mesti nglakoni mesti mboten diregani, mesti nglakoni mesti angel, mesti nglakoni. Djati kuwi wujude tindakan seng marai, sanes tindakan lantaran mergo, djati meniko jujur lan mituhu kaleh awake piyambak.

Sugeng rawuh djati, mugi saged dados obor, dados garise pathok, dados lor kidule mlakune wong seng lagi nglakoni sinau dadi wong urip. Amin….

Monday, June 6, 2016

KEYAKINAN HIDUP


Hidup adalah bukan sebuah definisi satu dua kata yang menjadi kalimat selanjutknya mengiring kita kedalam sebuah pemahaman untuk mengikuti dan mengamini tentang arti dari sebuah kata yang menjadi kalimat tersebut. Semua unsur2 kehidupan yang kita merasa bisa mendifinisikan arti dan maknanya adalah hanyalah keterbatasan dan memperlihatkan kelemahan kita sebagai yang katanya sekarang seorang manusia. Dan bukan sebuah definisi itu sendiri adalah definisi yang kita bangun untuk mendapatkan definisi. Sebuah makna tertentu selanjutnya dibantah dengan keterbalikannnya itu sendiri adalah sama sama makna yang dibangun untuk sebuah arti dari sebuah materi atau benda tersebut. Rumit dan sangat yakin tidak bisa dijangkau. Tan kinoyo ngopo tan keno kiniro. Ada sesuatu hal yang memang kita sebagai mahluk tidak bisa menjangkaunya dan kita cukup untuk tidak tahu akan sesuatu itu, menjalani dan bergembira dengan ketidak tahuannya itu. Tetap dengan yakin dan menyakini bahwa ada satu dzat yang maha besar, sangat dan sangat dan menguasai semuai seisinya.
Daun yang ada dipohon disamping rumah adalah sebuah maha agung yang seharusnya saya pahami bahwa semuanya telah diciptakan dengan sangat sempurna, bahwa ada sang ADA untuk keadaan yang ada dialam ini. Sang ADA ada di embun pagi, ada di udara yang kita hirup, ada didalam mimpi malam kita, ada disaat kita tak berdaya, ada disaat kita makan, ada di lidah kita, ada disaat kita mandi, ada di air, ada ruangan sempit ini, ada debu kecil yang berterbangan, ada di sesuatu yang tidak ada, ada dibenda yang katanya solid.
Kontradiksi antara ya dan tidak antara baik dan buruk, antara bagus dan jelek, antara hitam dan putih, antara ini dan itu, antara kamu dan saya, antara indah dan jelek. Antara tersebut adalah pembeda yang sebenaranya semuanya itu tidak ada. Sekali lagi itu hanyalah keterbatasan dan kelemahan kita sebagai mahluk dari sang ada. Siapa kah yang layak disebut baik untuk kedua belah rumah yang saling berdekatan, dengan tidak membunyikan radio keras keras atau salah satu tentangga yang maklum dengan bunyi radio yang sangat keras. Mana yang sebenarnya baik?
Sang ADA setiap dan waktu, sekali lagi waktu itu sendiri adalah batasan, sedangkan sang ADA adalah tanpa batas, setiap keadaan tanpa terbatas oleh waktu, sang ADA selalu ada disetiap dan seluruh yang ada di alam jagad raya. Tanpa ada kalkulasi dan kajian ilmiah untuk menjabarkan adanya sang ADA, cukup melihat semut kecil yang ada dirumah kita adalah tampilan tuhan yang maha sempurna. Logika manusia sangat jauh dan tidak akan bisa mampu menjangkau kepadaNYA. Keyakinan akan perwujudan keimanan tentang apa yang kita imani untuk mejadikan pedoman untuk bertahan hidup dan melanjutkan kehidupan selanjutnya sesuai dengan keyakinan yang kita anut, keyakinan yang akan menjadikan penganutnya menjadi merasa lebih baik.
Keyakinan akan mengantarkan kepada satu titik dimana kita berada pada satu kenyamanan kehidupan untuk tetap melanjutkan kehidupan, melanjutkan kehidupan yang mudah mudah di satu titik terakhir mendapat panggilan untuk yang menjadi mahluk untuk bersama sama yang lainnya juga dipertemukan dengan sang ADA.

Dumai, 1 Ramadan 1437, 6 Juni 2016